Sunday, March 14, 2010

anne ben bloglu oldum!

senelerdir var olan bu blog cilginligina ben de katildim, vay anasini.
demek bu kdr kolaymis hadi hop madem diye bir can sikintisi aninda aciliomus.
oysa ki o kadar da direndiydim. aslinda uzun zamandir direndigim pek cok seyi son birkac aydir hic dusunmeden yapmaya basladigimi farkettim su an itibariyle. meger ne cok kural delinip, sinir asilabiliniyomus.. bi anlik karar mi yoksa "amaaan, bosver" mi, bilemicem.. kafa patlatmaktan dusunmekten de yoruldum zaten. soyle, her zmn oldugu gibi ruzgarima kapilayim gideyim yine. planlar yapmayayim, kurmayayim kafamda. ruhum biraz huzura erissin, diyorum, ama yapamiyorum. herhangi bir konuda sacma bile olsa ufak tefek bile olsa dusunmeden, olasiliklari hesaplayip degerlendirmeden hareket edemiyorum. umursamadan edemiyorum. bosveremiyorum. sallamazlik edemiyorum ya da sallayamiyorum -artik hangi acidan bakarsaniz.

yaa, iste boyle. guzel bir giris yapayim dediydim amma ve lakin, olmadi gibi. oldu mu? himhimhim.

itiraf ediyorum. bir blog umsum vardi teee fii tarihinde. msnspace denen sacma sanal ortamda. kim bilir ne oldu o yazilar, kimler tarafindan okundu, peeh.. buraya varmadan onceki duragim da ispanyol facebook u tuenti oldu. hani ispanyadayiz ispanyollarin arasina karismaya calisiyoruz ya.. o da ayri bi hikaye zaten. irili ufakli cabalarla deneme yanilma yonteminin yanilma kisminin bolca basarildigi bir hikaye olur kendileri :) baska bir zaman baska bir esintide onu da yaziveririm artik..

kader kismet, napalim :P

H.


1 comment:

Minar said...

sevgili arkadaşım hümacım :)
ne tesadüftür ki benimkinin de ilk commenti senden gelmişti..

ilk önceliklen bana kendin kadar temiz bir sayfa ayırdığın için teşekkür ederm :p

sora da umarım çok güzel yarattığın yazıları burda okurum..ilk takipçin olarak klavyene kuvvet diyerek..son bir kaç şey eklemek istiyorum..

lüffen kendine güzel davran..kötü cümleler kullanma..sev onu..bir de hep 'olumlu bak'

sevgiler,
thepinar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar