Wednesday, June 13, 2012

Insomnia aq

Saat 5.30 ve ben ayaktayım. Bir gram uyku uyuyamıyorum lanet.

Her dalma girişimimde evde dışarda gerçekten veya gaipten gelen her sesle irkilerek uyanıyorum. Korkunç bir şey.

Geçtiğimiz günlerde ev arkadaşım camda bir adam gördüğünden beridir geceleri bir başka diken üstündeyiz yemin ediyorum. Camda derken, yan apartmanın çatısında demek istiyorum. Biz 6.kattayız ve zaten bir kere çatıdan gelen birileri tarafından soyulduk. Kısacası, gece 3.30 da bir ses ve akabinde yan çatıda bir adam vuku bulunca insanın götü atıyor.

Ben normalde gayet mışıl mışıl uyurum da bu gece ne oldu bilemedim. Allah baba kimseyi insomnia ile terbiye etmesin mazallah. Uyuyamadigin gibi bir de üstüne her kipirtida kıllanınca, böyle rezalet bir gece geçiriyor işte insan....

Neler oluyor yahu?!
pis uyku, come back :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar