Sunday, March 14, 2010

sen de yaz yaz yaz bir kenara...

yazdikca yazasim mi geliyor ne :)

ama beynim zihnim biraz dolu son gunlerde, neyi yazsam nasil yazsam hatta hangi dilde yazsam bilemedim. ana dilim, kendi dilim turkce yazsam, turkten cok ecnebi arkadasim var kardesim, onlar da anlasin isterim. ama sonucta hicbir dil kendi dilin gibi olmaz ki, olmuyo yani.. e yazip yazip da ceviremessin... artik, icimden hangi dilde kimlere hitap etmek gelirse o sekilde yazarim, kimseler alinmasin, gucenmesin:)

peki simdi niye yaziyorum?

bilmem, unuttum..
sanirim ispanyolca odevimi yapmamak icin bir bahane :)

zaten hrseye her zaman bir bahanem, bir "but" im var.. gecenlerde konusurken (ingilizce) farkettim, her cumlede "but" kullaniyorum. herseye muhalefetim adeta. bi kere de sus bi dinle, bi kabul et, bi olur de, di mi? iiih yok. o "but" ille de girecek! adeta yasam bicimim haline gelmis surekli reddetmek :P ama bi onceki yazimda da soyledim. insan an geliyor gayet de guzel esneyebiliyor.. o "an" lara ve o "an"lardaki psikolojik duruma bagli sanirsam.

zaten her zaman radikal kararlari enine boyuna dusunup almamisimdir. hep bir "an"lik fevri harekete dayaniyo. birine sinir mi oldum, zamaninda hayatimin onemli bir parcasi olmus olsa bile bir "an" gelir, "cat" diye siliveririm, telefonumdan veya herhangi sanal alem listelerinden. hani hic dusunmeden, elin ya da mouse un oraya giderkenki o ikileme dusmeden, ismi gordugum anda, hmm diyip ya da hatta demeyip o butona tiklamak, 1 saniyeyi almamistir. haa, cok oncesinde dusunmus, yapmamaya karar vermisimdir. ama nedense birdenbire yapmaya karar vermek yapmamaya karar vermekten cok cok daha kisa surer. benim icin tabii..

ayni sey bazen duygularim icin de gecerli olmustur. uzun bir sure diliminde, hayatimdaki birinin oldugu yerden birden bire 0a hatta eksiye dusmesi bazen sadece 1 "an" alir. soyledigi bir kelime, verdigi bir tepki, attigi bir bakis, yeter de artar bile. diceksiniz, o kadar mi kolay birini ruhen ve fiziken silmek diye... evet bazen o kadar kolay oluyo ki, ben bile sasiyorum. neden kesinlikle degmez insanlar icin bunu basarmak bunca zaman alirken, hatta israrla yanlis kararlar alip yanlis davranirken, hayatimi kaplamis kisilerin "silinmesi" sadece bir "an"a bakabiliyor? bilmiyorum.

ben iste.
benim bana ne zaman soz gecirdigim gorulmus ki?

bu sefer de silmiceem tuttu. silemiyorum. elim varmiyo. nie? sacma. gereksiz. anlamsiz. hic. ama oyle. naparsin.

ben iste.

1 comment:

faruk said...

yaz kızım,

sen de yazmazsan, o kadar görüp, edip, yaşayıp... ^^

biz dinleriz, okuruz, stalkerin da oluruz
(=

f.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar