Friday, March 2, 2012

insan insana benzer

bu adamin bir suru guzel fotografi varken dunyada su aptal bereli fotografla taninip anilmasi hic hos degil. kendisine, yaptiklarina, fikirlerine saygisizlik etmek istemem ama, boyle guzel hos hatta yakisikli bi adamin, (zaten isyankar tehlikeli badboy modu yeterince cekici) cok cirkin fotograflarinin basilmasi buyuk haksizlik. 


okul duvarinda gordugum afisi cort diye yirtip eve getirmeseydim, hic aklima gelip de googledan baska fotolarina bakmicaktim. 


bu zamana dek cirkin belledigim bu adam megersem ne kadar yakisikliymis, sastim kaldim. 


bi su fotoya bakin:                                                              bir de buna: 

























ne alaka... 


bad advertisement diyorum.


kime benziyo, kime benziyo derken, buldum:





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar