Sunday, March 11, 2012

is guc

para kazaniyorum. uc bes kurus birsey. olsun cep harcligi. ingilizce ders veriyorum. the one and only ogrencim de 50-55 yaslarinda, cocuk hapishanesi muduru. hizli ogreniyor, eglenceli, surekli ogrenmek de istiyor. hos. kesesine bereket, eli acik masallah. gayet memnunum. her bulusmamizda farkli bir mekana goturuyor beni. sagolsun, icecegimi de oduyor. hatta soforunu evime kadar yollattip evden ofise ofisten eve hizmet sagladi bir sefer. kendimi birazcik sugardaddy bulmus gibi hissediyorum bazi bazi :)


haftada 3 gun 1,5-2 saat gorusuyoruz, sevgilimi o kadar bile goremiyorum, ironik. hos zaten "sevgili" yakistirmasi da kendi capinda ayri bi celiskili, de neyse. 


odevlerime ragmen, sikici sikici derslere ragmen, beni fena halde ihmal eden genc sevgilime ragmen, bir yil daha yaslanmis olmanin hakli stresine ragmen, herseye ragmen, cuma gununden beridir boyle keyfim yerinde, mutluyum. 


para kazanmanin hissettirdigi bir canlilik, bir nes'e mevcut damarlarimdaki asil kanda. nazar degmesin diye asiri sevinmiyorum. umit ediyorum ki ogrencimle aramiz bozulmaz ya da herhangi sacma sapan bir durumdan dolayi yollarimiz ayrilmaz... 


evet. para kazanmak, ozellikle de euro cinsinden olan o normal sartlarda degersiz kagit parcalarini elde tutmak insana cok acayip duygular hissettiriyormus. demek ki neymis, bu degersiz ya da asiri deger verilen kagit parcasina bagimli olmak da, kulu kolesi falan olmak da o kadar basit olabiliyormus... 


sahsen kazandigim paranin tek kurusunu harcamadim. orijinal sekliyle biriktirecegim. umarim yakin zamanda bir baska soyguna daha ugramayiz, hos bus sefer esegimi saglam kaziga baglayip parami cok gizli bir yerlere sakladim, bulamazlar. hatta ben bile unutup bulamayabiilirim.


bu arada AMARGI Feminist Dergi'de birkac haber yazim basiliyor haftaya basilacak olan yeni sayisinda, ey sevgili okur kitlem (!!!). herhangi bir maddi kazancim olmasa da, dergide adimin cikmasi bile cok onemli ve beni sevinidiren bir durum :))) gazete bayinizden isteyiniz demek isterdim ama, nerelerde satiliyor hic bir fikrim yok.


kisacasi keyfim yerinde... 


ah bir de su genc manitaya bir rebound bulsam.............. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar