Saturday, November 12, 2011

malim ben


Biraz pucca-vari olacak ama, cidden bazen tam bir embesil gibi davrandigimi dusunuyorum. Ozellikle de sevgili karsicins insan evlatlarina karsi.

25 yasina geldim hala erkek tavlamayi ogrenemedim.
25 yasina geldim hala erkeklere nasil davranmak gerektigini ogrenemedim.
25 yasina geldim hala hoslandigim erkeklere ne tip hamleler yapmak gerektigini ogrenemedim.

Cok utaniyorum cook.

Karsimda eli yuzu duzgun, cussece boyuma posuma uygun, bana cekici gelen erkek oldu mu sapitiyorum. Boyle bir bilmislik taslamalar, boyle bir laf sokmalar, boyle bir saldiri halleri. Adeta ilkokulda hoslandigi kizin sacini cekip yuzune tukuren erkek cocuguyum. Nedenini bilmiyorum, hani cocuklugumu mu yasayamadim da hala ilkokuldaki gibi abidik gubidik davranislar sergiliyorum, ne yani?! 

Normalde boyle bir insan olsam hani laf sokup duran, surekli bir challenge halinde, ama degilim. Yani normal sartlarda degilim. Iste boyle bana cekici gelen, “gideri var” dedigimiz erkeklerin varligi anormal sartlar yaratiyor olsa gerek ki, sacmaliyorum. Hele de bu erkek biraz kendine guveni olan, ama cok da pic durmayan, ne oldugunu bilen kendinden emin bir tipse, allaaaaah, got etmek icin canla basla calisiyor, kucumseyici kas goz hareketlerimin yaninda itina ile her firsatta laf sokuyorum.

Evet, sebebini buldum. Karsimdakinin kendine guvenini zayiflatip, mumkunse yok etmek, ve akabinde bu vulnerable halinden faydalanarak kanina girmek, kotu emellerime alet etmek. 

Bu erkekten ustun olmaya calisma meraki nerden bana bulasti, kaynagi nedir bilemedim.
Az bucuk feminist bir ruha sahip oldugumdan olabilir mi? 
Gayet mumkun.
Benden daha fazla selfesteem e sahip erkegi alasagi etmeye calisma, gununu gosterme misyonu? 
Yasasin kotuluk!

Ama isler boyle yurumuyor iste. Mal mal surekli laf cakan bir hatunu allahin picimsi cocugu ne yapsin? 

Insanlar flort etme sanatini ergin safhaya gectiklerinde, sac cekme ve tekme atma “move” larindan kola dokunma, oksama, ayagini bacaga surtme ve her dedigine gulme gibi daha yumusak, seksuel ve efektif bir boyuta tasimislar.

A mal hatun, sen niye bunlardan feyz almazsin? 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar