Monday, October 3, 2011

anladim

tatli bir heyecan, yeni ulkede, yeni bir sehirde yasamaya baslamak
sonra yeni bir okul, farkli bir bolum. 

degisik insanlar, baska bir hayat.

yari korku yari endiseli gozlerle cevreyi suzmeler

hele de sinifa ilk giris, insanlari inceleyis, kapidan her girene ayri bir ozenle bakmak

ogrencilerden sonra ogretmenlerin sirayla sinifa girisleri, 2 farkli dil, ogretmenlerin konustugu ile ogrencilerin tartisma actigi.. oysa konusulan ve tartisilan konular benim senelerdir tartistiklarimla hep ayni; kadin, kadinin toplumdaki yeri, kulturun kadini ve erkegi yonlendirmesi, ekonomide kadin ve dahasi... 

derken, farkettim... 

makyajsiz yuzler, kambur oturma pozisyonlari... 
icinde sutyen olmayan bluzlar, alinmamis kaslar, kesilmemis saclar...
uzun suredir agda gormemis bacaklar ve koltuk altlari...

iste o an daha iyi anladim: 


BEN FEMINIZM OKUYORUM



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar