Sunday, October 30, 2011

humita'dan bir yenilik daha!


Sevgili okuyucularim;  (Pucca gibiyim, 5000 kisilik topluluga sesleniyorum)

Yepyeni bir olusum, yepyeni bir fasilite ile yazilarimi paylastigim sizlerin karsisindayim! (halkimin refahi benim refahim, mi casa es su casa)

Bundan boyle, eski pusku démodé olmus bir blog okumak zorunda kalmayacaksiniz. (Microsoft Word autocorrection’inin gozlerinden operim)

Okuduklarinizi degerlendirebileceginiz, duygularinizi aktarabileceginiz bir sisteme Hello! dedim. (yazilarim 21.yuzyil sosyo-kulturel ve politik icerikli oldugundan…)

Yazilarin asagi kisminda bulunan degerlendirme kutucuklarina tik atmak sureti ile artik fikrinizi belirtebilirsiniz. (…yeni duygu ve dusuncelerle 22.yuzyila isik tutacagiz adeta)

Degerlendirmelerinizi ben sizin icin coktan belirledim, ekledim, oradaki siklarin dogrultusunda, istediginiz fikri beyan edebilirsiniz. (ha ha, ne o? yoksa siz hala… gercekten aklinizdan gecen her tepkiyi vermekte ve ifade etmekte ozgur oldugunuzu mu saniyorsunuz?)


Tesekkurler, tesekkurler… (alkislar icin yasiyorum, beni siz yarattiniz…)
 




Saka saka, istediginiz lafi atabilirsiniz, Barcelona'da Freedom of Speech hala biraz var.
Ama "tik" leri de kullaniverin.  :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar