Friday, October 28, 2011

perhaps perhaps perhaps

Bugün derste can sıkıntısı ve biraz da genel bi bunalım haliyle kendime bir liste yaptım:

 ‘Hayatımla İlgili Yapmam ve Düzeltmem Gerekenler’

İlkokulda tahtaya yazdığımız, taşkınlık yapanın adını eklediğimiz ‘Yaramazlar’ listesi gibi bir sey oldu, ama sonuçta yapmam gerektiğini kendime sürekli söyleyip bir türlü yapmaya başlayamadığım şeyler mevcut bunda.

Listeyi daha çok çalışmam ve okumalara başlamam gerektiğini düşündüğüm ders esnasında hazırlamış olmam da çelişkili bünye ve karakterimle cok uyumlu bir hal sergiliyor. Evet.

Defterimin haşin bir şekilde yırttığım sayfasını başucuma astım. Böylece kaşımı bıyığımı almak, makyaj yapmak, takı takmak, telefon bırakmak, su içmek, anamın yaptığı suluboya Istanbul manzarama bakmak istediğim her an bu liste benimle göz göze gelerek kafama dan dan dan vurmak suretiyle yapmam ve yapmamam gerekenleri hatırlatacak... diye umuyorum...





2 comments:

Derya said...

Hahayt =) Yapmak istediklerini bize de söyleyip bir deadline verirsen, kafanı ütüleyebiliriz bu süreçte. Daha bir yapmak zorunda kalırsın böylece! (Diyene bak..)

Humita said...

hehehe iyi fikir aslinda, ama mysterious bir hava vermek amaciyla yazmadim listeyi.. :P zaten baslayamadim bile....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar