Monday, October 24, 2011

Paslanmışım ayol


Hep yumurta kapıya dayansın, e mi? 


Son dakikacı gençlik yıllara meydan okusun yaşlansa da hiç değişmeden öylece yine otursun kıçını yaysın günlerce gecelerce. Sonra da ‘amanınn yandım anam nasıl yetişcek bu ödevvv’ desin.

Sayfa sayfa okumaktan, sayfa sayfa yazmaktan, saatlerce ekrana bakmaktan gözlerim pörtledi anasını satiim. Ama bitirdim sonunda, ittire kaktıra 8 sayfa yazdım dile kolay, 8!

Haaa ingilizce yazdım, ama yazdım. Bitirdim. OH.

Doğru düzgün yemek yemedim belki, odamdan da pek çıkmadım, evimize gelen misafirlere Türk kabalık örneği göstererek selam bile vermedim. Saçımı taramadım, dişimi fırçalamadım. Kısaca insana hiç benzemedim bugün. 

Ama BİTİRDİM.


Let's see...

For tuesday: Hello next ‘entrega’, welcome, welcome, en az 30 sayfa okuma ve 15 sayfa yazma ?!?! 




OH FUCK :((


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar