Wednesday, October 19, 2011

yeni manitam


Yeni manitam dedigim, aslinda senlerin eski manitasi. Kendilerinin farkina yeni vardim. 
Tum bos zamanimi verdigim, surekli vakit gecirdigim(!), bakmaya doyamadigim, goreyim diye bekledigim, surekli sayilari artan dizilerim.

Meger bunlarmis benim manitam, hatta manitalarim. 

Durup durup neden sosyallesemiyorum derken, neden derslerime konsantre olamiyorum derken, feysbukun da iyice yerini dolduran, izledigim takip ettigim bir ton dizim, gercekten de sevgilim gibi olmuslar. 

Ben izlerken arama kimseler girmesin istiyorum, konusmasinlar benle, herkes rahat biraksin. 

Arkadaslarimi gormekten vazgeciyorum, parti mi var? Gitmiyorum. 
Yayin gunleri gelsin diye bekliyorum. Ders bitsin de eve gideyim acayip laptop umu diyorum. En guzeli de birlikte kahvalti yapmak. Karsi karsiya hani, omletler kizarmis ekmekler peynirler. Ya da gece yatarken, gozlerin kapanir nerneyse uyuyakalirsin.. Resmen koyun koyuna... 

Ama bizimkisi gelecegi olmayan bir iliski... 




2 comments:

Derya said...

Ben peşpeşe üç bölümden sonra aptala dönüyorum, bakışlarım boşlaşıyor, bön bir suratla ve muhtemelen açık bir ağızla seyrediyorumdur. Başım hafifçe sersem oluyor, gündüz uyuyup sersem olmuş gibi, ama naparsın, birsonraki bölüm merakı işte.
Sana olmuyor bişey herhalde!

Humita said...

heheh, olmaz mi, sasi bak sasir oluyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar