Wednesday, December 21, 2011

Oynatmaya az kaldi


 Sevgili –farazi- okuyucularim ( Oo izmirli dostum, hosgelmissin)

Gercekten sinir stres ne ararsan var vende su siralar. 2 hafta tatile cikayim dedim, stres pesimi birakmadi, sanki piyasaya suruldugum andan itibaren by default sinir harbi icerisindeyim. Oyle ic catismalari, ici gectim direk dis catismalari yasiyorum ki, aslinda stresten geberiyorum, yapmam gereken bon tane is var, hazirlamam gereken seyler, bavullar, odevler, dersler, karar vermem gereken hayati kararlar, ohooo. Ama efendim icsel olarak bunlarin butun yukunu tasimama ragmen discal olarak ne yapiyorum? ROtterdamli dostum sagolsun (ahh yaktin beni pis arkadas) 2 gundur madirfakir doktor house u izliyorum. Yillardir dayanmistim “charm”ina, hic izlememistim. Yanlislikla izlettiler, ve sonuc, yine kordugumle baglandim tipki eski bir turk dusunup soyleri reyhan karaca’nin da cok eskiden demis oldugu gibi.

Simdi ic stresimle dis rahatligim birlesince ne oluyo hemen anlatayim: Gotune motor takilmis bir insan evladi misali ben ordan oraya hem fiziksel hem beyinsel kosturuyorum. Kimsenin, literer anlamda hic kosmadigi sokaklari ben depar adimlarla –yine- veya baktim olmadi kosarak arsinliyorum.

Suratle Wikipedia oku, odev bitir, kos giyin, dis fircala bir zahmet, odevi al, cik disari fotokopici bul, uygun fiyata bastir, hocayla randevun var aman sakin gecikme, eyvah derse gec kaldin –ne katalanca miymis, siktir et madem, ders bitti yapi paydos, dogru metroya supermarkete eksiklerini al, ne lazim peynir sarap mazapan, ne bulursan al yeter ki degisik antika birseyler olsun TR’de olmayan, para ode, kos eve gel, daha bavul yapilacak, icine sahsi hicbirsey koymadigin halde o bavullar nasil 500 kilo oldu, hemen degisik cozumlere giris pratik ol, mide bulantisi, yemek! Yemek yap ye, kizlar bekliyor, nasil nerede kacta buluscan, ille de sart miydi gece gece, daha bavul bitmedi, yanina alinacak onemli dersler, daha anavatanda bitirilecek odevler var, tatile mi ders calismaya mi gidiyoz aq, anliyosam araboliim, beyin beynim beynin beyinler ben bilmem beyim bilir, amanin disarda elbiseler var, kurumuslari topla, daha yanina dondan baska kiyafet almadin, hava nasildir acaba, fak yagmurluymus, ne alicam ben ne giyicem orda, hiiii daha banyo yapmadim saat kac oldu !! ciyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!  

Iste sevgili dostlar, bir tembelin icinden ve disindan inciler okudunuz.

Oynatmaya az kaldi doktorum nerde, keske guzel bir cocuk yuzunden cildirsam (yok vazgectim, erkekler icin delirceeme onlar benim icin delirsin –evet tuttum bunu)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar