Monday, December 5, 2011

yollar yollar


Yine bir ucaga binmek uzere gecenin bir koru ciktim yola. gece diyorum, cunku saat 4.30 hava karanlik otesi, insan ne oldugunu sasiriyo. Cantami yapmak 3 saatime mal oldugu icin ve arada da gerizekali alikaptan zibidisine gozum takildigi icin uyumadan direk ucaga gidiyorum. Normalde bavul canta yapmak bu kadar vaktimi almaz ama apayri bir iklim kusagina gittigime inandigim icin bir turlu ne alip ne almamam gerektigini kestiremedim. Biz barna da hala sonbahari yasiyoruz insanlar karin altinda yasam savasi vermeye baslamislar bile. Hal oyle olunca ben de kendimi soguge oyle bir alistirip ciktim ki disari, bir de sabaha karsi olmasinin yaratacagi soguk eklenince, kardanadam misali, sanki kayaga gidiyorum. Cikip sokakta yurumeye baslayinca farkettim ki ic bolgelerde sauna etkisi yaratmisim. Her sekilde ben kuzeyin karanlik ve buzlu yapisindan korkuyorum kim ne derse desin, buna ragmen arkadasin aklina uyup kisa montumu aldim, daha sik duran ama gotumu donduran. Kader kismet, artik hollandanin h&m lerini gezerim yine eski gunlerdeki gibi. Ama bu sefer cantami kurban vermicem.

Derken sirtimda cocuk olusu kivaminda canta, otobus duragina geldim, tipik turk kizi, acip bohcasini pasta kek borek erzaklarini cikarip yiyen cinsten, ben dolabimda ne kaldiysa koyup sandvic yapmistim.

Hic uyumadan yola cikmak mi misil misil uyurken o guzelim uykuyu yarida kesip uyanip baska seylere yogunlasmaya calismak mi. Iste butun mesele bu su an.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar