Tuesday, December 20, 2011

yarasalar sardi dort bir yanimi


Sevgili okuyucularim (kac kisisiniz siz?) , -yine- uzun ugraslar sonucunda, (cunku kaderim google’a “how to …” ile baslayan bitmek bilmeyen sorular sormak) bu muhtesem yeni fontu microsoftuma eklemis bulunmaktayim. -Evet once MS Word de yaziyorum, sonra bloga ekliyorum- Kendimi defterime yazi yazar gibi hissediyorum su anda. (cunku benim el yazim tipatip boyle) Bir sonraki gayem ise microsofta Turkce sozluk/correction bidisini eklemek; malumunuz benim laplop biraz español, hatta zamaninda birileri klavyeyi turkcelestirmeden kullanip sonra da cici bilgisayarimin nasyonalitesine bok atmisti kendi blogunda. (yoo yoo dostum unutmadim!)

Neyse. Bu gece bu yarasa sizlere neyden bahsetse acaba… birkac hafta once doublé date’e ciktigi bebeden mi bahsetse, bikac aydir tanismak icin can attigi ve sonunda tanistigi cocuktan mi bahsetse, yoksa tasindigindan beri tanisip kaynasmak amaciyla birkac kez evlerine davet ettigi o seker yan komsudan mi bahsetse…

Hmm. Okuyani olmadigi, olsa bile kimse kilini kipirdatip bir tepkide bile bulunmadigi (tecrube edildi) icin boyle entipuften gonul isleriyle alakali seylerden bahsetmeyecek.

Hatta, cok icinden geldigi icin yazmaya baslamasina ragmen uykuya yenik dusup, muhtemelen hic birseyden bahsedemeyecek. 

Bona nit “Bona nit” yazmaya calistimdi, allahim sen aklima mukayyet ol !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netherlands'de gozume carpanlar